Oma blogiluettelo

perjantai 20. heinäkuuta 2012

Hui kauhee, ompas mulla ollut pitkä kirjoitustauko!
Tässä välissä on me ollaan käyty särkänniemessä ja sit oon vaan ollu kotona..

Täs nyt tulis pitkä kuvapostaus menneistä päivistä!

Oon ruskettunu!

 Mun piti olla heittämäs Tähkälle damia tollases pusikos, arvatkaa oliko sääskiä..





 Fiksun näkösenä, kumpparit jalassa ja kaikkee !


 Äiti osti mulle tollasen kivan Horzen ratsastustakin, pitää vettä ja on hirmu lämmin, kiitti äiti<3

Ja sitte Särkänniemi! 





 Ostin x-clobesta tollasen  lompakon, tykkään :)


ilme<3



 Pääpointti täs on nää housut,  käytii siinä tukkijoes, mikää muu ei kastunu ku noi housut :o










<3

ilme ku pikkusiskon kans samaa kuvaa..

kuulemma oli kylmää vettä?


Ja sitte Emmin ja Rambon estekisat Ylivieskassa,  tosi hyvin niillä meni ja mä olin kisahoitajana ;)

 Anteeks nää kaikki paskalaatuset kuvat, maneesissa kisat ja täää fiksucanoni otti kaikki sit salamalla ja tärähti yms nii iha paskalaatusii :/








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti