Oma blogiluettelo

perjantai 12. elokuuta 2011

2. Estetreeniä

Eilen ei siis oikein ollut aikaa kirjoitella tänne, kun tosiaan olen Emmillä yötä, ja meillä kova meno ollut..
Eilen siis minulla ja iiriksellä oli estetunti, jonka kaverini Sira piti. Tunnilla oli myös Katri ja Nasse.

 Aluksi mentiin vähän väistöjä ja sitten alettiin hyppäämään. Aluksi mentiin vähän pienempiä, joissa vähän heppa jo kuumeni, toinen tykkää niiiiin hirveästi esteistä.. No, kyllä se siitä sitten rauhoittui, ja päästiin hyppäämään rataa. Ja taas mennään.. Mutta kyllä Iippa hyvin hyppäsi, olin todella tyytyväinen jo silloin! Tunti alkoi jo lähestyä loppuaan, ja mielessäni kävi, että haluaisin kokeilla vähän isompaa, kun ei pitkään aikaan ole isoa hypätty! Noh, Emmi ja Sira laittoivat minulle 100cm pystyn, ja ai että poni hyppäsi! Nyt minulla on hirveä kisafiilis, pakko olis päästä kisoihin.
Tunnin jälkeen me ajeltiin skoballa Emmille, ja ratsastettiin rambo. Ensin vähän koulua, ja sitten pari pomppua..
Lopuksi vielä Maletella rälläiltiin.. Kivaa oli :D
Tässä vielä vähän kuvia .. :)



100cm 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti