Oma blogiluettelo

maanantai 22. lokakuuta 2012

Huhhuh, ompas taas tätä taukoa tullut!
Tässä välissä ehtinyt tapahtua vaikka ja mitä, postauksessa kaikista vähän enemmän.

Elikkäs varasin hevosleirin jotai kaks kuukautta sitten, ite piti rahat kerätä. Noh, mun rahan keräämine jäi sit nii viime tinkaan, et ku oltiin leirille menossa, sain rahat käteeni :D
Piti mun töitä tehdä rahojen eteen, pesin ISON navetan KAIKKI ikkunat sisältä ja ulkoo, oli muuten kova homma! Jos ette usko niin menkääpä kokeilemaan, kyllä siinä luonnetta kysyttiin! :D
Kalkkisin vielä sellasen vanhan kellarin, tein varmaan maailmanennätyksen, siihen meni 10min !


Oli tosi kiva leiri, sain uusii kavereita ja opin paljon uutta!:)

loppuun vielä pari kuvaa iipasta ja netasta

<3




kattokaa mun ilme :D




2 kommenttia:

  1. kuka sulla oli hoitsuna sarilla?:) ihana tuo viimenen kuva! +oon niin kateellinen sun silmistä :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli Justus, ihan mielenkiintosta oli xD voi kiitos hirveesti<3!!

      Poista