Oma blogiluettelo

lauantai 29. joulukuuta 2012

Vaatekollaaseja

Kello on 02:00 ku alan kirjottaan tätä, eikä mua väsytä ollenkaan!
Aloin tekemään kuvakollaaseja tavaroista, mitä tarvisin/haluaisin, jos olisin miljonääri. NOoh, voin kertoo et kollaasien kans lähti järki jo kun edes ajattelin niiden tekemistä, eli ne sit ei oo mitenkään hirveen hienoja, mut idea tulee kumminki esille! :D


1. Kengät
kivat reunukset jääny nuihin -.-



Oon ihan hirvee kenkäfriikki, niinku varmaan huomaa! Rakastan korkokenkii yli kaiken, en osaa kuvitella elämää ilman korkkareita ;D Ja jooh, oon varma et tähän tulee kommenttii"Et sä tarvii korkkareita, ku oot jo nii pitkä, miks edes käytät". Käytän siks koska mulla tulee naisellinen olo korkkarit jalassa ja koska ne näyttää kivalta :)
Tollasii siis olis listalla, juhlakenkii. Ei sillä, ei mulla oo paljoo mekkojakaan, niitä seuraavassa kollaasissa! Sit kans noi conssit olis niin kivat, niitä ku sais kaikissa väreissä niin ah!!

2. Paidat/Takit/Mekot/Farkut


 Tykkään kans tosi paljon löysistä paidoista ja sit tiukoista farkuista, niihin mä yleensä pukeudun! Mun tyyli on sillee aika tylsä, haluisin muuttaa sitä jotenki, mut joo saa nähdä et mitä tästä tulee :D
Tossa on tollanen aivan yli-ihana oranssi nahkatakki, oiii mä niin haluun sen, hinta vaa on 350€ et siihen se sit tyssääki..

Siinä ois vaatteista ne joita haluisin, mitäs tykkäsitte tällasesta?:)

 

2 kommenttia:

  1. oi ihania nää, kengät varsinki voisin ottaa itelle vaikka kaikki :D

    VastaaPoista
  2. joop mulla sama, oispa rahaa nii pistäisin tilaukseen!!

    VastaaPoista