Oma blogiluettelo

sunnuntai 4. elokuuta 2013

Kuulumisia

Hellurei taas :)

Nyt tässä ajassa on ehtiny tapahtuu vaikka ja mitä, kerranki! Oon ollu mun serkulla Netalla, viime kerrasta vierähtikin vuosi. Mulla loppui työt 24.7, ja sitten samana päivänä nokka kohti Oulun lentokenttää starttasi. Lensin tosiaan Helsinki-Vantaalle, niin se on yksinkertaisinta..
Siellä vastassa olikin sitten Netta, AUTOLLA! Oli kyllä niiin mahtava vaan ajella illat pitkät, voi vitsit että mäkin ootan et saan ajokortin!!(jota muuten noin vuoden päästä saankin jo alkaa ajamaan ;))








Klaukkalan reissulla sain taas kavereita lisää, ootte kaikki ihan huippumukavii!!:)
Sitten väsyneellä, vittuuntuneella, surullisella mutta silti odottavalla ja mukavalla fiiliksellä Kuortaneelle 2.jaksolle meidän tulevien lentopallotähtien riparille isoseks! Oli muuten ihan mahtava viikko, vaikka alkoikin loppuviikosta jo silmät vähän painaa..







Nico... 






isoset<3

käskettii olla normaalisti?:D


Arttuuu<3


chill



 Sitten meille on tullut näitä söpöyksiä<3 Eli Tähkä synnytti 30.7   9 tervettä pentua, 5 narttua ja 4 urosta. Tässä ois kuvia pikkuisista<3











"ÄÄRRRR MÄ HALUISIN NUKKUU!!"

"no okei pari kuvaa...."

tässä on meidän pienin pentu, narttu, painoi syntyessään VAIN 210g, muiden painaessa 450g :( +tsekatkaa mun poski -.-




koitin saada niitä järjestykseen :D           

Tiivistettynä tästä kaikesta, fiilis on ihan mahtava!!

<3:Emilia

1 kommentti:

  1. kui ihania noi pennut! <3 oot ihana emilia! tää blogi on yks mun lempi blogeista!!

    VastaaPoista