Oma blogiluettelo

sunnuntai 11. joulukuuta 2011

10. Joulutoiveita

Aattelin tehdä tällasen joululahjatoivelista-postauksen..
Mä oon kaikille sanonu, etten mä haluu paljoo lahjoja, eikä mulle saa ostaakkaan. Mieluiten kaikki rahana. En kehtaa pyytää porukoilta mitää, mitä oikeesti haluisin, ku minuun mene ihan hirveesti rahaa! Ripari on ens kesänä, sekin maksaa jo 609€.
Sitte lähen viikoks Puolaan pelaaman kans kesällä, seki lähenee jo 500€. Eli rahaa menee :s Nytkin ollu jo kaikkia mahdollisia menoja joihin menee paljon rahaa.. Joskus toivois että ois rikas. Mutta sitten varmaan osais arvostaa sitä, mitä mulla nyt jo on<3
Mut tässä tosiaa kaikki mitä ajattelin näin yhtäkkiä, mitkä olis kivoja :)
H&M Sandaletit 19.95€
H&M Kengät 14.95€

H&M Pyjama 24.95€

Fleeceloimi Cooler Showmaster®

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti