Oma blogiluettelo

keskiviikko 21. joulukuuta 2011

12. Jouluostoksilla

Tänään on tosiaa jo 21.12 ja kohta on jo joulu! Tosi nopeesti menny tää joulunaika ja muutenki koko yläaste aika. Oon miettiny täs parin päivän sisällä monta kertaa sitä, että mulla on peruskoulua jäljellä enää yks ja puol vuotta ja yläastekkin jo puolessa välissä!!
Meillä on niin paras luokka, että mulla nyt jo hirveen haikee fiilis ku aloin käsittelee tätä asiaa. Kaikki lähtee vähä erisuuntii ja todennäköisesti me ei enää ikinä tulla olemaan yhdessä koko porukalla eikä viettämään aikaa..;(
Ja sitten vielä se kun en yhtään tiedä mitä opiskella peruskoulun jälkeen! No onneks sitä ei tarvii viel päättää :)
Jouluostokset tosiaa tehty. Mulla jää aina vähä viimetinkaa tää ostelu, nytki oli jo vähä stressiä :D
Näinä päivinä ku en oo kirjotellu nii ei oo tapahtunu mitää järkevää.. Toteuttelisin tosi mieluusti kaikkia erilaisia postausideoita, joita voi sit kirjotella ja ehdottaa mun formspringiin kaikkee kivaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti