Oma blogiluettelo

keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Mulla alkaa loppumaan postausideat:( Ideoita saa, ja pitää laittaa formiin!
No mut joo asiaan. Nyt ei oo oikeen tapahtunu yhtään mitään. Kavereilla oon käyny, hiihtämäs, ratsastamas ja sitä rataa.
Nii ja sitte hm kengätki tuli!! Ne on tosi kivat, sais olla ehkä viel vähä isommat, mut muuten kivat:)
Sitte Laura on ollu meil kans, koitin meikata sen muttei siitä tullu yhtää mitään ku toinen vaa pyörii koko ajan:D
mm viisas..
Nyt ku on ollu loma, niin oisin kuvitellu et mä kävisin enemmän ratsastamas ja sillai, mut en oo saanu itteeni niskasta kii ja mentyä pihalle.. Kuitenki tossa ennen uuttavuottta kävin ja siitäki pari kuvaa :)

... 

<3  

Sitte mä oon käyny kans pari kertaa hiihtämäs! Siinä sitä huomaa kui paska kunto on.. Huhhuh vaikeeta hommaa.. Eipä mulla oikeestaa oo mitää järkevämpää postattavaa, kun niitä ideoita ja ajatuksia tästä blgista en ole kuullut/saanut!

5 kommenttia: