Oma blogiluettelo

torstai 26. tammikuuta 2012

Nonii, nyt on ollu aika iso kirjoitustauko, ku ensinnäkää ei oo inspannu kirjottaa, kun tänne ei tuu paljon ollenkaa kommenteja, ei positiivisiä eikä negatiivisiakaan,   ja on ollu aika kiirettäkin.
Toivoisin siis että kommentoisitte tai edes klikkailisitte niistä "luin", "tykkään", "en tykkää" kohtiin..
Myös postausehdotukset on tervetulleita vaikka tänne, tai sitten tänne..

Näinä parina päivänä ei oo tapahtunu oikeen mitään, oon treenaillu ja datannu..
Sit Laura oli meillä eilen, käytii leffaski. No kuitenki sitä ennen käytii vähä kuvailee.  Meillä kummallaki oli hirvee kuvausinspis ja sit ku mentii pihalle, oli noin -22°C niii se inspis loppu aika lyhyeen..
Pari kuvaa otettii, ja täs niist muutama! :)


<3

kuvauksellinen metukka<3

meidän takapihaa :D



jotai se taiteilee<3




  
Sit oon aatellu, et tekisin ens viikolla sellasen videopostauksen, joka ois mun koko päivästä joku postaus! Onks hyvä idea? :) Jospa löytäisin sen johdon..
Eipä mulla muuuta, kommenttia ja sillee!

3 kommenttia:

  1. Ihana tuo lumeen piirretty sydän :-) Ja et kai vaan kirjoittele tätä blogia kommenttien ja lukijoiden toivossa? Sain sellaisen kuvan tekstistäsi ja mielestäni se on vähän väärä asenne. Kyllä niitä kommentteja tulee kun vaan ahkeraan postailet ja kommentoit mulle kanssa bloggaajille :-)

    ♥: Anniina

    VastaaPoista
  2. kiitos! :) mut nii'i on se kuitenki kiva ku tulee positiivista ja negatiivistä kommenttiaki niinnii.. Mut sehän se on että pitäis vaa postailla... :) Kiitos ^^

    VastaaPoista
  3. videopostaus ois tooosi kiva, tee ihmeessä sellane!! :)

    VastaaPoista