Oma blogiluettelo

sunnuntai 26. helmikuuta 2012


Eipä tästä mun postauksesta tuu yhtään mitään... hohhoijaa..
Lauantaina oli mun pikkusiskon Jennin hiihtokisat.
Näin fiksun näköinen<3






Piti herätä kauheen aikasin, lauantaiaamuksi.
Kävin sitte kuvailemassa ja vähä tsemppailemassakin pikkusiskoa, näin samalla vanhaa kouluakin ja niiden opettajia! Oli kivaa..
Siellä ne ahkerasti hiihteli, ja mä kuvasin :D
Minkäänlaisia kuvia ei oikein tullu, ylläriylläri..


















 Sittenhän mulla on tosiaan lasitkin!!
Nää on ihan kivat, ite ainaki tykkään :)

..

Oli tollanen ihme puu ja se oli kietoutunu ton ympärille noin!

pikkusyssteri ja sen kaveri :)

toosi taiteellista hei..

Arkkukarin lissujengi ;))

En tiä et miks kuvailen tuota, mut se nukku tuollain söpösti!
<3









3 kommenttia:

  1. suloinen kisu :)

    xx Heidi

    p.s jos tykkäät mm. muodista ja DIY projekteista, käy kurkkaamassa mun muotiblogiin, SearchingforLBD.blogspot.com

    VastaaPoista