Oma blogiluettelo

perjantai 10. helmikuuta 2012

"Tää ei oo todellakaan pahalla,mut tuntuuks susta et oot kauheen näkönen ku oot niin pitkä ja onks sua kiusattu koulus sen vuoks:)? ku mulla on sama ongelma ku oon ihan kauheen pitkä ehkä 10 senttii lyhempi mitä sä:'/"

Mulle on tullu tällanen kysymys Formspringiin, sain sit siitä inspiraation kirjottaa..

Mä oon ollu aina pitkä.. Jo eskarissa olin kaikkia huomattavasti pidempi. Mua ei oo siitä ikinä kiusattu, ja oon siitä aika yllättyny. Tai no joskus oon nähny kaikkii piirrustuksii mis on joku lyhyt ihminen, ja sit isolla piirretty mut ja tyyliin kirjotettu et "Emilia". Ainahan sellanen pahalta tuntuu, mut ei sille voi mitää. Ei ihmiset sille voi mitää kun ei ne tajua et miltä tuntuu olla tällanen ku oon. Mun kaverit on hyväksyny mut sellasena ku oon.. Itsetunto mulla on ollu aika monestikki pohjalla, just sen takii ku kaverit on paljo lyhyempii. Sitä aina miettii et mitä ihmiset ajattelee, jos haluisin vaik käyttää jotai korkkareita, niin mietin aina et mitä muut ajattelee.. Niinhän ei tarvis miettii mut anyway.. 

Tällanen postaus tällä kertaa :)

Nyt oon ollu Kuortaneel leiril, nii on tullu iso tauko kirjottamiseen. Tietenki sit sairastuin sinne, ja en reenannu ku 6 tuntii :s. Siitäpä ei oo hirveesti kerrottavaa, mut joo meen nukku, yöt<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti