Oma blogiluettelo

torstai 8. maaliskuuta 2012

Hei kaikki ja tosi hyvää naistenpäivää kaikille naisille!
Kaks vuotta sitten olin tähän aikaan Turkissa, ja siellä naisten päivää juhlittiin todella näkyväasti hotellilla! Toivemusiikkia soitettiin, oli paljon kaikkia leivoksia ja syötävää, ruusuja jaeltiin kaikille naisille, minäkin sain ;)

Kattelin tänään vanhoja kuvia, ja tuli esiin tällaset



 Mullahan on ollu sinettipidennykset, ja mulla on ihan hirvee ikävä niitä! Ja noi kuvat on ihan mielenkiintoisia, mut kattokaa vaa nuita hiuksii..
Ajattelin että tilaisin taas mun neljännet pidennykset, ajatuksena et jos teippipidennykset tällä kertaa..
Mä tykkään pitkistä hiuksista, muttaku nää mun omat ei meinaa oikein kasvaa ;(

Naistenpäivän suunnitelmia mulla ei oo, muutaku et pääsen pitkästä aikaa treenaamaan! Oon tosi onnellinen, koko loma on menny vaan siihen että oon kotona ollu..

Videopostaukset on jääny, yläriylläri, mut jos hiihtoratsastuskisat Nivalassa lauanaina järjestetään, niin sieltä tulee videomateriaalia ainakin! :)

Vielä kerran, hyvää naistenpäivää ja käskyttäkää miehiä ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti