Oma blogiluettelo

torstai 15. maaliskuuta 2012

Sairaana

Sairaana ollut nyt jo kaks päivää, ja mulla on nyt jo ihan tosi tylsää ollu vain kotona!
Ajattelin, että voisin tehdä jotain muutoksia blogiini, ulkoasua lähinnä ajattelin..
Millaisia muutoksia te kaipaisitte? Voitte kertoa ne formspringiin tai sit kommentoida tähän :)
Sitten mä olen todella pahoillani siitä, että videopostauksia ei tullut kuin yksi, vaikka lupasinkin niitä enemmän. Mua vaan hävettää hirveästi toi, meni vähä perseelleen!!
Nyt mä lupaan ihan täydestä sydämestäni, että teen videopostauksen, kun lukijoita on 26! :)

Mulla ei ole nyt mitään mielenkiintoista kirjoteltavaa, tosiaan kuumeessa olen ollut, joten en ole pystyny kuvaamaan, enkä muutenkaan kokemaan mitään jännää mistä saisi jotain kirjoitettua :D
Lupaan parantaa tapani :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti