Oma blogiluettelo

keskiviikko 16. toukokuuta 2012

 Haaste Kaktun&Futuran blogista :)

1. Mikä tai mitkä asiat ovat tärkeintä elämässäsi?
Ystävät, perhe, iippa ja urheilu




2. Mihin kiinnität ihmisessä ensimmäisenä huomiota?
-Hymyyn ja silmiin :)

3.  Itketkö usein?


-En itke, mutta oon tosi herkkä, ja sillon ku joku sanoo jotain kaunista/loukkaavaa, mä alan niiskuttaa :D

  4. Onko menestys elämässäsi kuinka tärkeää?

-Urheilussa kyllä. Yleensä aina siihen mihin tosissani ryhdyn, ryhdyn siihen sitten ihan kunnolla ja kyllä,  menestys on mulle tärkeetä.

5. Mitä odotat tulevaisuudeltasi?

-Varmaan sitä, millainen tulevaisuus mulla on, ketä siihen kuuluu ja mitä teen työkseni :)


6. Miten rentoudut arjen keskellä?

  -Olen kavereiden kans tai sitten jos on tosi v*ttuuntunu fiilis niin lähden pitkälle maastolenkille!


 
7. Mitä mieltä olet selän takana puhumisesta?

Paha tapa, eikä se oikein oo, mutta varmaan jokainen ihminen puhuu joskus toisen selän takana..


8. Milloin haluat olla yksin?

 -Sillon kun on paha mieli..

9. Millainen ystävä olet?
-luotettava,  koitan olla mahdollisimman paljon aina mun ystäviä, aina se ei onnistu, sitte mulle on kuulemma kans helppo puhuu :) mutta jos suutun, niin sitte suutun kans kunnolla!

10. Onko sinulla jotakin omituisia pakkomielteitä?

- öää no hmm :D ei oikeastaan ainakaa mitään mitä kehtais sanoa :D

11. Millaiset ovat suosikkikenkäsi?

-Mä rakastan korkkareita yli kaiken! Varmaan lempparikengät on yhdet Turkista ostetut mustaharmaat avokkaat :) 




En jaksa alkaa keksimään omia kysymyksiä, mutta tulipahan postattua ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti