Oma blogiluettelo

sunnuntai 20. toukokuuta 2012


Mä teen nyt sellasen 2010-2012 postauksen ku ei ollu muutakaan ideaa :D

Tää oli 2010 lopputalvesta ja mulla oli tuollaset punaset..? hiukset..


Noh, sit mulla lähti järki niiden punaisten kans ja värjasin takasin blondiksi ja niistä tuli tosi vaaleet!! 
Tuon väriset olis tarkoitus kahden viikon päästä sit värjätä! :)

 
 
Blondit oli vähä aikaa ja sitten tuli taaaaaas ruskeet, älkääkä kysykö et miks ihmessä koska mä en itsekkään tiedä.



Tuon ruskeen jälkeen tuli taas blondit ja otin sitte sinetit. Ne oli mulla huimat kuukauden ja tykkäsin niistä ihan hirveesti! Mutta mä oon sellanen ihminen että mä kyllästyn nopeesti ja sitte mä halusin ne pois ja se kaduttaa mua :(



Mulla oli niin pitkät hiukset jo ihan omatkin, mutta niin huonossa kunnossa että huhhuh.. no ne piti sit leikata, lyhyeksi :(

Mulla ei oo nyt kuvaa näistä mun nykysistä, laittelen myöhemmin ku on kamera millä ottaa:) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti